Skip to main content

Posts

Showing posts from February, 2017

CARA MENGATASI ANAK KERAP SELSEMA DAN BATUK BERKAHAK

Assalamualaikum
Omega guard ni memangla ramai dah tahu,elok untuk seisi keluarga. untuk orang dewasa,orang tua,apatah lagi untuk anak anak!
Kita sebagai ibubapa pastilah risau kalau anak kita ni sentiasa tak sihat.kejap demam,lepas tu selsema,dah selsema nak baik,batuk pulak..lepastu bertambah teruk batuk berkahak lagi.lagi risau kalau sampai anak nafas laju laju dan sampai kena nebulizer.

Ubat dah makan tapi tak juga baik.apa kata cuba ambil omega guard,sebagai supplement.jangan kata saya tak bagi makan ubat ye.makan juga ubat,tapi cuba ambil juga omega guard.cuma jarakkan pengambilan.bila da baik amalkan juga makan untuk tingkatkan imunisasi anak.



Ada customer saya ni,Akak ni anak dia 6tahun Mula cuba ikhtiar ambil omega guard &chewable vita c sebab anak dia ada tonsil.takut anak dia kena operate,jadi cuba ambil produk shaklee Nampak anak dia tak sakit,dengkur semakin berkurang.lepas tu bila selsema &batuk cepat baik.kalau berkahak senang keluar. Tu lah,omega guard ni kuatkan imuni…

Psoriasis Mula Kering Lepas Amalkan Vivix Selama Seminggu

Assalamualaikum semua
Wah baca tajuk macam teruja kan??
Apa itu psoriasis?
Psoriasis ni sejenis penyakit kulit akibat daripada tindakbalas auto-immune. Biasanya psoriasis ni penyakit keturunan. Malangnya psoriasis ni tiada ubat yang boleh menyembuhkan.cuma ada krim yang boleh mengawal masalah psoriasis ni.

Customer saya ni memang mengalami masalah psoriasis ni lama dah. Mula ambil vivix sebab nak turunkan kadar gula dalam darah.dalam seminggu dia perasan ada perubahan dekat kaki dia yang ada masalah psoriasis ni..
Sebelum ni dia akan sapu ubat bila rasa gatal or rasa  tak selesa la..sebab doktor kata tak ada ubat kan,jadi ala redha gitu la.tapi lepas nampak perubahan dekat kaki lepas ambil vivix ni,dia kagum sangat! Jom baca testimoni dia

Apa fungsi vivix? Vivix ni sejenis tonik.ia membantu memperbaiki sel dalam badan kita hingga ke tahap dna.maknanya kalau dkt dna tu ada rosak ke bermasalah ke, vivix ni akan cuba memperbaiki la..so bila sel sihat,jadi penyakit pun mula la akan hilang..
Vi…